Tämä kirje kertoo kaiken viikonlopusta, jonka haluan unohtaa. Lähetin sen sille entiselle J:lle. Ei se teille kerro kai mitään, mutta muistanpahan itse:

Näin minä sinusta ajattelen (ystävänä ja tärkeänä siis) ja kai minua välillä ahdistaa juurikin sinun käytöksesi. En oikein jaksa uskoa, että tarkoitat koskaan pahaa, mutta siltikin välillä sattuu. Niin kuin eilen sanoin ja sunnuntaina tajusin; kunnioitusta ei saa, jos ei sitä itse osaa vaatia ja olen siinä aika huono kai. Paitsi, että opin. Tänäänkin olisin toivonut, että olisit antanut minun hetken vain rauhoittua siellä Rossossa ilman paheksuntaa. Ei minua yhtään helpota se, että aina petyn itseeni.
 
Sitä en tiedä, miksi nykyään taas ahdistaa niin että sattuu ja oksettaaa - se ei lienee sinun vikasi. Vintti sen taisi laittaa sanoiksi... löydän sen ruoskan aina jostain. Löydän sen itsestäni, sinusta, uudesta J:stä, lapsesta, taloudellisesta katastrofista, menneestä, tulevasta, jostain.
 
Olet tärkeä!
 
Mutta siis :)
 
When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When evening shadows and stars appear
And there is no one to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you havent made your mind up yet
But I would never do you wrong
Ive known it from the moment that we met
Theres no doubt in my mind where you belong

Id go hungry Id go black and blue
Id go crawling down the avenue
There aint nothing I wouldnt do
To make you feel my love

The storms are raging on a rolling sea
And on the highway of regret
The winds of change are blowing wild and free
You aint see nothin like me yet

There aint nothin that I wouldnt do
Go to the ends of the earth for you
Make you happy make your dreams come true
To make you feel my love